El comerç del Centre Vila compta amb un punt d’informació situat a la rambla de Nostra Senyora
23 de setembre de 2009Aquest divendres es va posar en marxa un punt d'informació del Centre Vila. Aquest punt, situat a la confluència de la rambla de Nostra Senyora amb el carrer de Sant Joan, que disposarà de tota la informació vinculada als establiments Centre Vila i també d'altres tipus d'informació com pot ser la turística, la cultural i la difusió d'activats i esdeveniments que es realitzin al centre.
L'acte va comptar amb la presència de la presidenta del Patronat Municipal de Comerç i Turisme, M. Dolors Rius, i del president del Centre Vila, Joan Solà, entre d'altres membres de l'associació de comerciants.
El punt d'informació té el valor afegit que no es tracta d'un punt d'informació estàndard sinó que s'ha treballat en un projecte original que s'integrés harmònicament dins l'espai del centre urbà i que estigués relacionat amb la cultura i el patrimoni de la ciutat. S'han utilitzat materials com el ferro i la fusta per evocar una bóta de vi, cosa que el converteix en un punt d'informació singular i únic, a banda de representatiu d'una capital del vi com és Vilafranca.
El punt d'informació ha estat subvencionat en un 50% per la Diputació de Barcelona i l'altre 50 % pel Patronat Municipal de Comerç i Turisme, seguint la trajectòria de col·laboració endegada l'any 1998 amb els projectes de dinamització dels Centres Comercials Urbans, al qual es va acollir Vilafranca.
L'acte va comptar amb la presència de la presidenta del Patronat Municipal de Comerç i Turisme, M. Dolors Rius, i del president del Centre Vila, Joan Solà, entre d'altres membres de l'associació de comerciants.
El punt d'informació té el valor afegit que no es tracta d'un punt d'informació estàndard sinó que s'ha treballat en un projecte original que s'integrés harmònicament dins l'espai del centre urbà i que estigués relacionat amb la cultura i el patrimoni de la ciutat. S'han utilitzat materials com el ferro i la fusta per evocar una bóta de vi, cosa que el converteix en un punt d'informació singular i únic, a banda de representatiu d'una capital del vi com és Vilafranca.
El punt d'informació ha estat subvencionat en un 50% per la Diputació de Barcelona i l'altre 50 % pel Patronat Municipal de Comerç i Turisme, seguint la trajectòria de col·laboració endegada l'any 1998 amb els projectes de dinamització dels Centres Comercials Urbans, al qual es va acollir Vilafranca.